👋 On sul küsimus või tähelepanek?

Turunduse ja müügi alused

Sellel kursusel õpid mõistma, kuidas oma ideid müüa ja turunudada. Saad teada, kuidas toimivad erinevad kanalid ning kuidas teha müüki nii, et see oleks meeldiv mõlemale osapoolele.

Moodulid

  1. Visioon elus

  2. Eesmärgid ja harjumused

  3. Enesehäälestamine

  4. Mis on turundus ja müük

  5. Mis on turunduslehter, müügitsükkel ning turundus- ja müügiplaan

  6. Sihtrühm ja persoona

  7. Tööriistad turunduses

  8. Virtuaalsed kanalid

  9. Füüsilised kanalid

  10. Copywriting ja visuaalid

  11. Müügiliigid -ja vahendid

  12. Müügitsükkel, kontakti loomine ja vajaduste välja selgitamine

  13. Müügitsükkel II – Demonstratsioon, tehingu sulgemina ja muud etapid

  14. Väärtuspakkumine ja storytelling

Õpiväljundid

  • Tead turunduse ja müügiga seotud põhimõisteid ja lähenemisi;
  • Saad paremini aru, mis suurendab edu turunduses ja müügis;
  • Oskad näha kontrollitavaid tegevusi, mis tulemusteni viivad;
  • Oskad ennast ja enda tehtut paremini esitleda nii kirjalikult kui füüsiliselt, nii koolis kui mujal;
  • Tead, kust leida vajalikku lisainformatsiooni enda harimiseks ja elukestva õppe jätkamiseks (ka väljaspool kooli).

Hindamine

Kursuse hindamine on mitteeristatav (arvestatud/mittearvestatud).

Kursuse läbimise eelduseks on kõikide enesekontrollitestide läbimine vähemalt 100% ulatuses ning kursuse vahe- ja lõpuprojekti sooritamine.

Veebitundides osalemine ei ole kursuse läbimise eelduseks.

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas toimub õpe?
Kes on Edumus Schooli õpetajad?
Kui kaua kursused kestavad?
Kuidas läbitud ainet oma koolis arvestada?
Kes on Edumus Schooli õpilased?
Millal veebitunnid toimuvad?
Kuidas toimub kursuste eest maksmine?
Kui kaua saab kursusest loobuda?
Vaata teisi kursuseid