Turunduse ja müügi alused

Sellel kursusel õpid mõistma, kuidas oma ideid müüa ja turunudada. Saad teada, kuidas toimivad erinevad kanalid ning kuidas teha müüki nii, et see oleks meeldiv mõlemale osapoolele.
Moodulid
Visioon elus
Eesmärgid ja harjumused
Enesehäälestamine
Mis on turundus ja müük
Mis on turunduslehter, müügitsükkel ning turundus- ja müügiplaan
Sihtrühm ja persoona
Tööriistad turunduses
Virtuaalsed kanalid
Füüsilised kanalid
Copywriting ja visuaalid
Müügiliigid -ja vahendid
Müügitsükkel, kontakti loomine ja vajaduste välja selgitamine
Müügitsükkel II – Demonstratsioon, tehingu sulgemina ja muud etapid
Väärtuspakkumine ja storytelling
Õpiväljundid
- Tead turunduse ja müügiga seotud põhimõisteid ja lähenemisi;
- Saad paremini aru, mis suurendab edu turunduses ja müügis;
- Oskad näha kontrollitavaid tegevusi, mis tulemusteni viivad;
- Oskad ennast ja enda tehtut paremini esitleda nii kirjalikult kui füüsiliselt, nii koolis kui mujal;
- Tead, kust leida vajalikku lisainformatsiooni enda harimiseks ja elukestva õppe jätkamiseks (ka väljaspool kooli).
Hindamine
Kursuse hindamine on mitteeristatav (arvestatud/mittearvestatud).
Kursuse läbimise eelduseks on kõikide enesekontrollitestide läbimine vähemalt 100% ulatuses ning kursuse vahe- ja lõpuprojekti sooritamine.
Veebitundides osalemine ei ole kursuse läbimise eelduseks.